Wednesday 17 April 2013

Neden Kaligrafi Çağdaş Ve Temel Sanat Türüdür.

Biz sizin çaba ve enerji ve çaba başından beri aslında karakterler ve işaretler kullanılarak edilmiştir. Bireyler taşların üzerinde işaretler kazınmış ve bir masal bilgilendirdi.

Ben düzgün ve egzersiz bir sürü yapılırsa her şeyden önce, bu şaşırtıcı, çünkü Kaligrafi önemli bir sanat türü olduğunu düşünüyorum. Bu dünya için zarif bir yol verir.

İkincisi ben bir tercih söyleyerek veya tırnak anlamak harf biz inanılmaz kullanabilirsiniz, çünkü hat bir sanat türü olduğunu düşünüyorum. Ve sadece başlangıçtır mağara adamı zamanlarda olduğu gibi, biz sanat ve şartları önemi katkıda tercih edilen bir tırnak geliştirmek gösteren ekleyin.

Bazen insanlar bir kaligrafi kategori almak zaman, onlar dört birkaç hafta veya altı birkaç hafta süre içinde bir elde hattat olacağını düşünüyorum. Ama inanılmaz karakterler, uygun alan ve heyecan verici bir yan alanları oluşturmak için eğitim aniden oluşmaz. Yalnız güzel karakterler, hatta durumu, gerçekten tasarım dışına asla inanılmaz bir sanat türü özveri, egzersiz, ilgi ve adanmışlık bir hikaye anlatayım.

Almak için nasıl bir Hattat olarak başladı?

Tek bir hattat olma konusunda hevesli ise, ben her zaman çok mükemmel bir eğitmen ile başından öneririz. Bir öğretim yazışma hali uygun rotayı ve kötü rutinleri seçmemeye mükemmel bir şekilde tavsiyelerde önemlidir. Ben eğitmek için kullanılan, ben her zaman diyorum ki, o daha ziyade sonraki kategori önce bir zaman doldurma yerine, elinizdeki tüm yeterli zamanı ise 10 dakika bir gün egzersiz için iyidir. Siz zihninizi ve yan yeni yetenekler eğitiyoruz. Bu günlük egzersiz bir sürü gerektirir. Ve ondan sonra, daha fazla seans almaya devam ediyorum.

Senin yerinde bir Kaligrafi lonca katılın, uzman hattatlar ve size yardımcı olacak ve sizi motive edecek gerçekleştirmek göreceksiniz.


Tüm farklı tip ve hattatların aşamalarında oturumları eğitebilir senin yerinde Kaligrafi sınıfları veya Konferansları gitmek için çalışın. Tüm bu faktörler yeteneklerini artıracaktır.


Kaligrafi (Antik κάλλος kallos "güzellik" dan + γραφή graphe "yazma") oluştururken ilgili görünür bir sanat türüdür. Bu bir eylem geniş bir ucu cihaz veya süpürme ile yazma stili ve performans (gibi karşılaştırıldığında rakamlar çekti edildiği, yazılı şekilde tasarlandı.) (Mediavilla 1996: 17). Kaligrafik egzersiz modern anlamı (: 18 Mediavilla 1996) "Bir önemli iyi ve yetkin bir şekilde semptomları için form verme sanatı" dır. Yazmanın masalı özel yetenekleri çerçevesinde oluşturulan görünür ilerleme biri, iletim hızı (lar) ve bir kişi, yer ve zaman içerik kısıtlamalarını (: 441 Diringer 1968). Oluştururken bir tarzı bir program, yan veya abc (;: Bulaşık 6 Johnston 1909 Fraser ve Kwiatkowski 2006) olarak tanımlanmaktadır.

Modern hat verimli elle yazılmış kimlikler ve stilleri elle yazılmış öznel kavram olabilir göstermek veya rakamlar (Mediavilla 1996) okunabilirliğini pazarlık olmayabilir ince sanat öğeleri değişir. Bir hattat tüm bu yaratabilecek olsa Geleneksel kaligrafi, tipografi ve non-klasik el yazısı değişir; rakamlar geleneksel oluştururken bu kez (; Zapf 2007 ve 2006 Pott 2006 ve 2005), henüz sıvı ve doğal regimented edilir.

Kaligrafi Düğün türlerini başarılı ve etkinlik davetleri, tasarım / tipografi, eşsiz el harfli şirket şirket markası, manevi sanat, kaya kimlikler ve cenaze hizmeti kayıtları kesmek / tasarım / grafik kaligrafi sanatı devreye duyuruları. Yazı biçimi üzerinde sürekli Aynı zamanda film ve tv, öneriler, Yaşamın başlangıcını ve akreditasyonları, çizelgeleri ve (; Propfe 2005; Geddes ve Dion 2004 Örnek Yazışma Artistry Yorum için bakınız) beste dahil gerçekleştirir diğerinin kaybı için ürün ve hareketli resimler için kullanılır. Yeni yazı sanatının en güzel gerçekleştirir Bazı olaylar ve çeşitli ülkelerde krallar ve devlet kraliçeler ve yetkilileri tarafından belirlenen rakamlardır.
Sitemizi ziyaret etmek için daha fazla bilgi için: www.kaligrafievi.com
Enhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment