Thursday 11 April 2013

Bir Uzman Hat Yazdırmalıyız Davetiyelerimizi Neden Kimdir?


Onlar formu ve tasarım uzmanı yanı sıra sanatın her bölümün yeteneği sağlamak için istenen panelde metal Demirci, yüklenici kat istenilen gibi ise, zarafet uzmanlık ve uzmanlık düzeyi kavuşur.

Medyaya Davet en iyi gelen davet ... Yukarıda içeriği belirtilen söylüyorlar, ancak hat ziyaretçi ya da nitelikli olmayan biriyle yayınlanan bir kolay yayınlanan metnin başlıkları hazır gerçekleştirmek Diyelim ki, ancak, bu göz ardı son model bir yüksek sınıf araba, toz, çamur, bir gibi gözükecektir. Davet üzerine yayınlanan metin büyük şirketin davet değerini bilmek bile, çok kolay, en pahalı olsa bile, bir sizin kaya üzerine beste kolay olmaya devam ediyor en büyük yüksek kalitesini artırmak için davet olduğu davet davet basit olacaktır.



Sanatçılar uzmanlık ve yetenek bir araştırma yeteneği tarafından tanınan hat, sanatı, biliyorsun, sadece bu çok farklı stilleri ve elemanlarının taşıma bizim örnek içerik kollarında demirci ve müteahhit gibi çok maharetliyse çıkabilecektir ama bile yapılan gerçekleştirmek değeri olarak çıkaracağı kazanacak şirketin kollarında, çok mükemmel bir ürün nitelikli değildir, ve değerli olmayacaktır ve harcama gidecek.

Yani ...
Biz 1990 yılından bu yana Ev olarak Hat Kaligrafi ve daha sonra Davet ... ucuz bir bir huşu ve hayranlık için gösterilecek davet alma insanların kollarında, davetiyeler büyük kalitesine yüksek kaliteli hat hat davet işe yaramaz, kaligrafi'de, gerçek yaratıcı ve uzman hat uzman olmak oluşturan mükemmel Biz sağlamak için hedeflenen etki davetiye pek oluşturan büyük kaliteli sınırlamadan hat ve mürekkep sanatı üzerine çeşitli ve adı akla tutmak, özellikle uzman bir kavram için en iyi ve en güzel şekilde sürdürmek için gerçekleştirin.




Çevremizde bakmak Bugün çok üst çok kaliteli hat gerçekleştirmek bizim arkadaşları sunar, kaligrafi, ne yazık ki, garip bir promosyon ile gelip çalışırken, diğer gidemez merkezleri ve kenar çanak satın alma çeşitli beste, beste ve davet değil kendini hattat kim Arkadaşları inanıyor ... Benim korku, ben kendilerini bizim kuruluş tarafından çıkmak istiyorsanız, beste ve içerik göndererek kaligrafik bir hat kategori almak için bize sormak için tamamen mümkün olacak oluşturmak arkadaşlarınıza ve ailenize rehberlik bir sürü görmek.

Bizim giriş sonuna kadar bu gerçekleştirmek için ayrılmış her zaman arkadaşları başlar edilir. Ben yumuşak bir kalp ile Halil Akdere duyuyorum. Ben başkaları hakkında bakmakta, insanlar gerçekten seviyorum. Ben yeni sanat görevler, sanat ve gelişmekte olan sanatın geliştirilmesi, kaligrafi yapıyor, okuyor, isteyen gerçekten seviyorum. Ailemi, dostlarımla ve onlarla şeyler yapıyor gerçekten seviyorum. Ben 2 çocuk bir anne olmanın sevdim ve şimdi altı güzel büyük çocuklar için anneanne duyuyorum.

Son zamanlarda, bir dostum, bugünün dünyasında Kaligrafi önemi ve önemi bu gün hakkında istendi. O yerel Özgürlük Pond, California kağıt için bir makale oluşturmak istendi. O ben yaklaşan içerik yazıyor bazı yeni zor bir görüntü ile burada tartışmak istiyorum düşündüm Bu konu hakkında düşüncelerimi bilmek istediğiniz.

No comments:

Post a Comment